Budaörsi út, az M1-es és M7-es autópálya bevezető szakaszának kiépítése az Osztapenkónál

1957-ben készült az első terv, melyben a Balaton felé autópálya kiépítését javasolták. Több vizsgálat után 1961-ben az M7 autópálya megépítéséről végül döntés született; a tervezés és építés a Budapest és Törökbálint közötti szakaszon indult meg. A budapesti bevezető szakasz és az Osztapenko csomópont tervei Bacsó Antal és Pócs István által készített díjnyertes tervpályázat alapján készültek.

Azonosító: 
UVA/II.1-II.12/II.9
Állomány: 
UVATERV (Út-, Vasúttervező Vállalat)
Készítő: 
nincs adat
Készítés helye: 
Budapest
Készítés ideje: 
nincs adat
Méret: 
90x120mm
Írja be a választ.

Budaörsi út, az M1-es és M7-es autópálya bevezető szakaszának kiépítése az Osztapenkónál

Budaörsi út, az M1-es és M7-es autópálya bevezető szakaszának kiépítése az Osztapenkónál