Teodolit használata az M3-as autópálya szilasi pihenőhelyének építése közben

Az M3-as autópálya kelet felé haladva Nyíregyházával és az észak-keleti országrészen fekvő Vásárosnaménnyel köti össze Budapestet. Az autópálya az V. számú páneurópai (Velence-Trieszt-Ljubljana-Maribor-Budapest-Ungvár-Lviv-Kijev) közlekedési folyosó része, ezért fontos kelet-nyugati tranzitszerepet tölt be az áruszállításban. Első szakaszát Budapest és Gödöllő között 1978. októberében adták át, a következő, Gödöllő és Hatvan közötti részt 1980. októberében nyitották meg a forgalom előtt. A rendszerváltás előtt építették még a Gyöngyösig tartó szakaszt, egészen a 70-es kilométerszelvényig, ezt 1983-ban adták át.

Azonosító: 
UVA/80.2299-80.2334/80.2329
Állomány: 
UVATERV (Út-, Vasúttervező Vállalat)
Készítő: 
Obermayer István
Készítés helye: 
Budapest
Készítés ideje: 
1980.07.15.
Méret: 
90x120mm
Írja be a választ.

Teodolit használata az M3-as autópálya szilasi pihenőhelyének építése közben

Teodolit használata az M3-as autópálya szilasi pihenőhelyének építése közben