Pihenő az M7-es autópályán

1957-ben készült az első terv, amelyben a Balatonhoz autópálya kiépítését javasolták, majd 1961-ben született meg a döntés az M7-es autópálya építésére. A tervezés és építés a Budapest–Törökbálint szakaszon indult meg Ferenczy Béla és Baranyai Árpád, majd második szakaszban Trafnek Antal és Papp István tervei szerint. A Törökbálint–Székesfehérvár közötti szakaszt három ütemben adták át, Martonvásárig 1966-ban, a Velencei tóig 1967-ben, Székesfehérvárig 1968-ban. A tervek Jakab Sándor, dr. Jánoshegyi Ferenc és Bacsó Antal irányításával készültek. A Székesfehérvár–Zamárdi közötti útvonalat Vályi László, Bánóczy István, Tusnády Pál, és Petki Gusztáv tervei szerint a balpálya teljes hosszán 1970-ben, a második pálya Balatonaligáig 1975-ben épült meg.

Azonosító: 
UVA/97706-97710/97708
Állomány: 
UVATERV (Út-, Vasúttervező Vállalat)
Készítő: 
Hegyi Kálmán
Készítés helye: 
nincs adat
Készítés ideje: 
1976.10.13
Méret: 
90x120mm
Írja be a választ.

Pihenő az M7-es autópályán

Pihenő az M7-es autópályán