A székesfehérvári gyalogfelüljáró az 59. km-nél
A közúti közlekedés tervezése alapvető tevékenysége az UVATERV-nek már fennállása óta, a fejlesztési alapelveinek a kidolgozásában és a magyar úttervezési rendszer létrehozásában meghatározó szerepet vállalt. Egy-egy útvonal vagy műszaki létesítmény tervezése szakaszokra bontva, több tervezési fázisban, többszöri átépítéssel készült el; emiatt az adott útszakasznak több önálló tervezője is lehetett. Az M7 autópálya Törökbálint – Székesfehérvár közötti szakasza első ütemben félautópályaként 2x1 sávval épült meg. A műtárgyak és csomópontok tervei a 70 km szelvényig 2x3 sáv, azután 2x2 sáv figyelembevételével készültek. Az útvonalat három szakaszban adták át, Martonvásárig 1966-ban, a Velencei tóig 1967-ben, Székesfehérvárig 1968-ban A tervek Jakab Sándor, majd dr. Jánoshegyi Ferenc irodavezetők és Bacsó Antal osztályvezető irányításával készültek.
A székesfehérvári gyalogfelüljáró az 59. km-nél
A székesfehérvári gyalogfelüljáró az 59. km-nél